Lil’ Amsterdam zet maart in het teken van “The Future of Retail”

Lil' Amsterdam zet maart in het teken van “The Future of Retail”
Centraal Station. Foto: vrijetijdamsterdam.nl

Lil’ Amsterdam zet maart in het teken van “The Future of Retail”

“Winkelen wordt beleving door middel van de speciale Lil’-audiotour”

Op donderdag 8 maart opent Lil’ Amsterdam feestelijk met onder andere een speciale line-up van deelnemers aan de ‘Future of Retail’; vanaf dat moment zijn bezoekers welkom om inspiratie op te doen tijdens trendtalks en kunnen voorbijgangers live nieuwe producten en innovaties testen en ervaren.

Lil’ Amsterdam – zelf een voorbeeld van een compleet nieuwe invulling van een winkelgebied – laat deze maand zien hoe invulling gegeven kan worden aan nieuwe winkelvormen, concepten en producten.

Verder kun je in maart kunst kopen en maken, filosofische workshops volgen, dansles nemen, couture kopen, lezingen volgen of gewoon borrelen met vrienden en nog veel meer. Voor de bezoekers aan Lil’ Amsterdam is er deze maand een speciale audiotour, waarmee je deze locatie optimaal kunt ervaren.

Over Lil’ Amsterdam

Samen met tientallen creatieven en ondernemers opende NS in samenwerking met Pup Creative Agency eind vorig jaar Lil’ Amsterdam in de Amstelpassage van Amsterdam Centraal. Lil’ Amsterdam is een creatieve hotspot en een ontmoetingsplek in de stad voor (Amsterdamse) initiatieven, eigentijdse kunstenaars en ondernemerschap. Omdat deelnemers tijdelijk de ruimte intrekken, levert elk bezoek weer een andere ervaring op. Het is een plek in het teken van vernieuwing, verandering en inspiratie. Waar steeds een nieuw verhaal of een nieuw (maatschappelijk) thema wordt aangekaart.

vrijetijdamsterdam.nl

PS Neem ook eens een kijkje op onze pagina algemeen!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here