Red Light Holland lanceert iMicrodose in Amsterdam
Todd Shapiro, CEO Red Light Holland Foto via Maison PR

Amsterdam, 25 september 2020 – Microdosing, een trend, overgewaaid uit Silicon Valley, is al een tijd onderwerp van gesprek. CEO Todd Shapiro heeft iMicrodose opgericht en meldt met trots dat ze als ’s werelds eerste beursgenoteerde bedrijf een eigen microdosisproduct met truffels lanceren in Nederland. Vrijdag stelde de Canadees, iMicrodose, voor de eerste keer voor op een exclusieve locatie in Amsterdam.

Shapiro, gevestigd in Toronto, New York en LA, had de afgelopen 20 jaar één van de bekendste en best beoordeelde radioshows van Canada. Hij ontving beroemdheden als Jerry Seinfeld, Jeff Goldblum, Tiffany Haddish, Richard Branson, Craig Ferguson, Roy Wood Jr, Chelsea Handler en Eugene Levy in zijn eigen The Todd Shapiro Show.

Na een lange periode in de schijnwerpers te hebben gestaan, besloot Todd zijn passie na te streven om de wereld ten goede te veranderen. En open te zijn over het aanpakken van angst en stress in het dagelijks leven. Als CEO van Red Light Holland hebben Shapiro en zijn oprichters in Nederland een iMicrodose-merk opgezet met Truffels. Shapiro wil graag met het publiek in contact komen en ervaringen met het Microdose-product delen.

Todd Shapiro, CEO Red Light Holland

‘‘Veel mensen over de hele wereld microdoseren psilocybine – van Silicon Valley tot creatieve kunstgemeenschappen tot de financiële sector. Voor de duidelijkheid: we doen geen medische uitspraken dat deze mensen hierdoor worden geholpen. Maar ik wil en blijf leren. Daarnaast ben ik enthousiast over bedrijven in de psychedelische industrie die positieve theorieën proberen te bewijzen door middel van zorgvuldig gereguleerd onderzoek en ontwikkeling.’’

”We hebben iMicrodose opgericht in Nederland. We zijn er trots op te kunnen zeggen dat we ’s werelds eerste beursgenoteerde bedrijf zijn (genoteerd op de FSE: 4YX / CSE: TRIP / OTC: TRUFF) met een microdosisproduct dat in Nederland legaal kan worden gekocht. We willen opvoeden. We willen informeren en we willen feedback van onze consumenten horen. We willen dat ons product verantwoord wordt gebruikt en we willen een vriendelijke gemeenschap creëren en uitkijken naar de toekomst. Naast dat we een product lanceren, is er een divisie Wetenschap en Innovatie opgericht.”

Todd Shapiro wil zijn visie delen en is vereerd om zijn oprechte en authentieke liefde voor de mensheid te delen. Hij hoopt deel uit te maken van een positieve verandering. Zijn passie, zijn energie en zijn vermogen om met elkaar in contact te komen vormen hierbij het uitgangspunt. Het product iMicrodose van Red Light Holland is verkrijgbaar vanaf vrijdag 25 september en is in Nederland alleen online te koop voor personen ouder dan 18 jaar via www.iMicrodose.nl.