Naamsverandering: Colorista wordt The Color

Colorista wordt The Color
The Color in de Van Woustraat Foto: vrijetijdamsterdam.nl

Naamsverandering: Colorista wordt The Color

Colorista wordt The Color. De haarkleurspecialisten gaan door onder een andere naam. Onlangs is er een drogisterij product met dezelfde naam op de markt verschenen waardoor ze bij Colorista hebben besloten zich te distantiëren van dit product. “Dit doen wij door middel van deze naamsverandering en rebranding. The Color staat voor specialisme en expertise. Dit staat wat ons betreft lijnrecht tegenover het product dat je thuis gebruikt. Wij maken onderscheid tussen professionele kleuringen en kleuringen voor thuis die kwalitatief onvoldoende zijn. Don’t try this at home; dat is het motto van The Color,” aldus een medewerker van The Color.

Ook de manier waarop Social Media wordt ingezet is creatief

The Color is innovatief. Dat geldt niet alleen voor haarkleuringen, maar ook voor de manier waarop social media ingezet wordt. Dit komt terug in de #thecolorisnew campagne en in de salons zelf. Instagram speelt een grote rol in de salon en deze rol zal de komende tijd nog meer uitgebreid en versterkt worden. Via social media kunnen ze laten zien wie The Color is, maar ook wie de klanten van The Color zijn.

The Color Specialists krijgen intern training in The Color College

The Color Specialists krijgen intern training in The Color College waardoor deze kappers gespecialiseerder zijn dan andere kappers. Deze training bestaat onder andere uit de Color on Trend cursus, waarbij de aankomende Color Specialists alles leren over verschillende kleurtrends en -technieken. Daarnaast krijgen The Specialists uitgebreide communicatietraining. Zo leren ze écht te luisteren naar de klant. Alle The Color Specialists kunnen uitstekend consult leveren aan de hand van digitale moodboards en zijn experts op het gebied van alles dat met social media te maken heeft.

Kleuren worden gecreëerd door The Color Creative Director Floor Mulder

Alle kleuren die te zien zijn in de campagne worden gecreëerd door The Color Creative Director Floor Mulder. Zij kijkt hiervoor niet alleen goed naar de kleuren die passen bij het uiterlijk van de ‘modellen’, maar ook hoe de kleuren elke unieke persoonlijkheid versterken. Floor Mulder is mede-eigenaar van The Color van Woustraat. Daarnaast is Floor verantwoordelijk voor de educatie van The Color Specialists en de cursussen die gegeven worden in The Color College.

vrijetijdamsterdam.nl

PS Neemt u ook eens een kijkje op onze pagina Fashion