Rob Peetoom viert jubilea en draagt stokje over aan dochter

Rob Peetoom viert jubilea en draagt stokje over aan dochter
Photocredits: Alexander Sporre Photography

Rob Peetoom viert jubilea en draagt stokje over aan dochter

Gisteravond vierde Rob Peetoom zijn 50-jarig bestaan in de aanwezigheid van 800 gasten met een spectaculaire avond en boodschap. Onder het oog van tout bekend Nederland, mediarelaties, stylisten uit de salons, partners en de Peetoom-familie werd het nieuws bekend gemaakt dat dochter, Rochelle Peetoom zal aantreden als de nieuwe CEO binnen het bedrijf.

Tijdens deze bijzondere avond, gepresenteerd door Lieke van Lexmond en Humberto Tan, werden de gasten verrast door een Haute Couture show van modeontwerper Mart Visser, die zijn modellen uit het dak van de SugarCity liet abseilen. Onder het genot van een heerlijk driegangendiner werden gasten getrakteerd op nog meer entertainment. Met een optreden van zangeres Naaz, een show van designer Liesbeth Sterkenburg en de debuutshow van stylist Thomas Vermeer werd het een avond om niet snel te vergeten. Uiteraard werd het haar van alle modellen verzorgd door haarstylisten van Rob Peetoom.

Over Rob Peetoom

Rob opende in 1969 zijn eerste salon in Santpoort-Zuid. Vijftig jaar later heeft Rob Peetoom zijn imperium uitgebreid met maar liefst 17 salons waarvan drie op Bali en zijn recent geopende salon in New York, gerund door zijn andere dochter Savana. Naast het uitbreiden van de salons werkte Rob aan talloze haar- en beautyproducties mee voor vele modetijdschriften, kranten en televisieprogramma’s. Door de combinatie van verstand en gevoel voor haar, ervaring en zijn grote liefde voor mensen maakte Rob Peetoom het mogelijk het merk groots te maken. Naast de salons richtte Rob ook de Rob Peetoom Academy op. Hierbij worden stylisten opgeleid en voortdurende getraind op het hoogste niveau.

Over Rochelle Peetoom

Dochter Rochelle bouwde de afgelopen jaren aan een zeer indrukwekkend cv met studies aan o.a Parsons Design School NYC, Condé Nast College of Fashion in Londen en Harvard-universiteit in Boston. Daarna liep ze stage bij Loreal en Britse Vogue en heeft ze haar eigen ondernemingen gehad, terwijl ze altijd nauw betrokken bleef bij het bedrijf van haar vader.”

”Als jong meisje werkte ik al in het familiebedrijf. Dat ik het bedrijf door en door ken, helpt nu ik sinds begin dit jaar CEO ben. We hebben veertien salons in Nederland, drie op Bali en één in New York. Ik overzie het reilen en zeilen van al deze salons, leg verbanden en stel doelen voor alle afdelingen. Het is mijn rol om een heldere en vernieuwende visie te hebben op het bedrijf én die visie in een strategisch plan te gieten, zodat iedereen daarmee aan de slag kan.” – Rochelle Peetoom

vrijetijdamsterdam.nl

Lees ook: Erik Frenken ontvangt het negende Cultuurfonds Mode Stipendium

Lees ook: LIDL lanceert limited-edition serviesset

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here