Albert Heijn speelt in op drukke Amsterdammer
Photocredits: Pixaby

Supermarktketen Albert Heijn gaat met de tijd mee. Onder het motto ‘de tijden veranderen’ lanceert het bedrijf het Albert Heijn Café en de Albert Heijn Keuken. In het café kunnen klanten vanaf 2 december terecht voor een verse kop koffie, sapje of vers belegd broodje. Bij de keuken vind je dagelijks bereide maaltijden, salades en pizza’s.

Perla barista bonen

De koffie die in het Albert Heijn Café zal worden geschonken wordt gezet met de eigen Perla barista bonen, terwijl de sapjes vers worden bereid en de broodjes vers belegd. In andere landen zoals Spanje en Amerika zit het al helemaal in de cultuur verworven dat er buiten de deur koffie wordt gedronken en een broodje wordt gedaan.

Albert Heijn Keuken

Een gekochte maaltijd kun je koud meenemen om later thuis op te eten, of warm om direct te kunnen consumeren. Achterliggende gedachte is dat er elke dag goed en lekker gegeten kan worden, ondanks het drukke dagelijkse leven.

Huizen zonder keuken

Mensen zijn drukker dan ooit. Maaltijden worden minder ver vooruit, eten vaker niet meer thuis of bestellen eten om het thuis te laten bezorgen. In Amerika worden zelfs complete huizen gekocht zonder dat er een keuken wordt ingebouwd. De kosten voor de keuken worden zo bespaard, wat de kosten voor bezorgmaaltijden weer compenseert.

Gemotiveerde en gastvrije collega’s

Op de website van AH wordt al druk naar gemotiveerde en gastvrije collega’s gezocht. Vanaf half november starten er opleidingsdagen. Werknemers zullen direct bij Albert Heijn in dienst komen. Op basis van de vacatures is te zien dat het nieuwe concept haar intrede sowieso zal doen bij AH Rembrandtplein, Bilderdijkstraat en Gelderlandplein.

vrijetijdamsterdam.nl

Lees ook: Oliebedrijf Saudi Aramco maakt beursgang bekend