Samenwerking platenlabel Top Notch en Rabobank met jongerenplatform PASSI
Samenwerking platenlabel Top Notch, Rabobank en PASSI wilt ervoor zorgen dat talent ook voor zulk publiek komt te staan.

Samenwerking platenlabel Top Notch en Rabobank met jongerenplatform PASSI

Platenlabel Top Notch en de Rabobank gaan een samenwerking aan rondom het onlangs gelanceerde PASSI. Met dat jongerenplatform biedt Rabobank jongeren de kans hun talenten te ontdekken of hun droombaan te vinden. Top Notch heeft zich voor tenminste een jaar verbonden aan PASSI en biedt gedurende die periode talent de kans om zichzelf verder te ontwikkelen.

In het kader van PASSI worden zes jonge talenten gekoppeld aan een gevestigde artiest. Samen werken zij aan een track en bijbehorende videoclip. Uiteindelijk krijgen zes talenten de kans om zich te ontwikkelen met behulp van een succesvolle artiest. De eerste concrete samenwerking betreft die tussen het jonge talent Mael en artiest Jonna Fraser. Samen gaan zij de studio in en werken aan een track die begin januari digitaal wordt uitgebracht.

Vallen en opstaan

Kees de Koning over de samenwerking met de Rabobank: “Kees de Koning over de samenwerking met de Rabobank: “Rabobank laat hiermee zien dat zij willen investeren in talent en dat vind ik krachtig. Ook artiesten zijn zelfstandige ondernemers die een weg hebben afgelegd om te komen waar ze nu zijn. En gaandeweg vallen, opstaan en moeilijke keuzes maken hoort daarbij. We vinden het mooi dat we via het PASSI platform kennis en ervaringen kunnen delen en jongeren hiermee kunnen inspireren werk van hun passie te maken.”

Influencers

Via dit platform bieden Top Notch en Rabobank jong talent de kans om hun talenten verder te ontwikkelen. Gedurende het hele jaar maken jongeren tussen de 12 – 17 jaar met een PASSI-pinpas kans op unieke masterclasses, workshops en diverse stageplekken: in de muziek, maar ook bij influencers en diverse bedrijven in fashion, tech of gaming.

Jongeren inspireren

Catelijn Schönfeld, lead marketeer Jonge Klanten van de Rabobank: “We willen jongeren inspireren om zo veel mogelijk uit zichzelf te halen. We zetten hen zelf aan het roer door ze te helpen hun talenten te ontdekken én te ontwikkelen. We zijn enorm blij met Top Notch als partner, want zij bereiken met hun artiesten als geen ander de jongeren tussen 12 en 17 jaar. We hopen dat we daarmee een basis kunnen vormen voor een gezond financieel leven. We roepen jongeren op voor zichzelf in actie te komen en zelf inkomen te gaan verdienen. Op die manier zijn ze niet alleen nu, maar ook in de toekomst financieel zelfredzaam.”

Jonna Fraser

Na het winnen van de Popprijs met rapcollectief New Wave bestormde Jonna Fraser in 2016 solo de streaming charts. Zijn hit ‘Do or Die’ met Broederliefde is goed voor miljoenen Spotify streams en ook opvolger ‘Ik Kan Je Niet Laten’ is een grote hit. De EP ‘Blessed’ was zijn derde binnen een jaar en leverde Jonna Fraser een nummer 1 positie op in de albumchart. In 2017 bracht hij zijn debuutalbum Jonathan uit en was hij met live-band onder andere te zien op Pukkelpop en Lowlands. Alsof dat nog niet genoeg is kwam precies een jaar na ‘Blessed’ de opvolger ‘Blessed II’ uit, die ook op #1 in de albumchart terecht kwam. Het mag duidelijk zijn dat Jonna Fraser niet stil zit en vastberaden is aan de top van de Nederlandse hiphop scéne te blijven.

Via dit platform bieden Top Notch en Rabobank jong talent de kans om hun talenten verder te ontwikkelen. Gedurende het hele jaar maken jongeren tussen de 12 – 17 jaar met een PASSI-pinpas kans op unieke masterclasses, workshops en diverse stageplekken: in de muziek, maar ook bij influencers en diverse bedrijven in fashion, tech of gaming.

vrijetijdamsterdam.nl

Gerelateerd nieuws:

Jonna Fraser is toegevoegd aan line up Valhalla Festvial