Perfecte buikspieroefeningen met HOLLOW BODY

Perfecte buikspieroefeningen met HOLLOW BODY

Perfecte buikspieroefeningen met HOLLOW BODY. Door: Henri Penners

Als je in de jaren ’90 en ’00 je buikspieren wilde trainen dan deed je vooral veel crunches en sit ups. Later werd functioneel trainen populair en gingen steeds meer mensen planken als manier om je buikspieren te trainen. Planken is wat betreft blessurepreventie al een hele verbetering ten opzichte van crunches en sit ups, vooral voor de nek en de onderrug.

Er zit echter een groot nadeel aan planken: het is heel gemakkelijk om te smokkelen! Het is dan ook geen verrassing dat het wereldrecord planken 8 uur en 1 minuut is…

Tijd voor iets beters, tijd voor de HOLLOW BODY

Tijd voor iets beters, tijd voor de HOLLOW BODY! Als je deze oefening correct uitvoert ontstaat er enorme spanning op je buikspieren en is het onmogelijk om te smokkelen. Ik kon trouwens online geen wereldrecord HOLLOW BODY vinden dus als er iemand een uitdaging zoekt, dit is je kans! 

Uitvoering

Wil jij weten hoe je de HOLLOW BODY precies moet uitvoeren zodat je over een half jaartje kunt flaneren over de boulevard van je vakantiebestemming neem dan een kijkje op de Facebook pagina van Henri Penners. 

Henri Penners begon in Nederland met studies over ‘fitness’. Hierna was hij jaren lang als fitness trainer actief in Nederland. Een aantal jaren terug verkaste hij naar IBIZA maar inmiddels is Penners weer dagelijks te bewonderen in Nederland.

vrijetijdamsterdam.nl

 

 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here