Sligro gaat per 1 april de The Support Group versterken. Onder de nieuwe naam Sligro Event Support neemt Sligro de rol van House of Drinks, de groothandel op het gebied van food en beverage, op zich. Sligro en The Support Group slaan de handen ineen om in de veranderende markt de kwaliteit en service optimaal te houden.

Sligro en The Support Group zijn twee gevestigde partijen in de evenementenindustrie, met elk hun eigen specialisme. Met het uitgebreide assortiment en de logistieke expertise is Sligro de juiste partij om het aanbod van The Support Group nóg completer te maken. The Support Group is een mooie aanvulling op Sligro met haar portfolio van samengebrachte partnerbedrijven, waarbij alle expertises binnen de evenementensector aanwezig zijn en een adviserende en ondersteunende rol kunnen vervullen.

Max Brands, National Accountmanager Sligro: “The Support Group heeft alle kennis en expertise in huis om klanten van Sligro te helpen bij het operationeel ondersteunen van kleine- en grote evenementen. Met deze samenwerking slaan twee gevestigde eventpartijen de handen ineen om de service voor klanten en de evenementenindustrie verder uit te breiden en te professionaliseren.“

The Support Group participeert in diverse operationele bedrijven die ieder expert zijn binnen hun vakgebied om de evenementenbranche operationeel te faciliteren en te professionaliseren.

Sligro Food Group bestaat uit foodservicebedrijven in Nederland en België die met een totaalpakket food en aan food gerelateerde non food producten en diensten actief zijn in de groothandelsmarkt.